Τρίτη 17 Μαΐου 2011

Το σόι μου μέσα...


Σας έχω μιλήσει ποτέ για το σόι μου;
Νομίζω πως είναι η εξήγηση για διάφορα…Από εκεί πηγάζει και η γνωστή ατάκα της μαμάς «το σόι σου μέσα!». Απόγονος λοιπόν μιας οικογένειας-ενός ονόματος καλύτερα-που πιστεύει πως όλοι όσοι ανήκουμε σε αυτό είμαστε οι πραγματικά εκλεκτοί. Πιστεύουμε στην ανωτερότητά μας έναντι των άλλων. Βέβαια ο μπαμπάς μου (γνήσιος απόγονος κι αυτός του ονόματος μας)-με την πιο φιλοσοφημένη άποψη (ή ίσως απλά με το μεγαλύτερο εγωισμό)-την αναφέρει απλά ως «ανωτερότητά μας». Έτσι απλά. Χωρίς καμιά σύγκριση με κανέναν. Θεωρεί άσκοπο να μας συγκρίνουμε με άλλους. Έτσι κι αλλιώς πάντα υπερτερούμε θα συμπληρώσω εγώ. Αρχίζετε λοιπόν να εξηγείτε-έστω και λίγο- τα όσα λέω;
«Στο σόι μου μέσα» λοιπόν δεν έχουμε γνωριστεί ποτέ προσωπικά με το άδικο. Μόνο δίκαιο έχουμε! Εξάλλου εμείς ξέρουμε! Τώρα τι ακριβώς ξέρουμε…Θα σας γελάσω. Γι’ αυτό και η απάντησή μας σε αυτό, δεν αφήνει κανένα πεδίο ακάλυπτο. «Γνωρίζουμε τα πάντα!» 
Ξέρετε πόσες φορές ακούω τη λέξη «ψώνιο», αναφορικά με μένα, από φίλους; Πάντα χαριτολογώντας, αλλά μπορώ να διακρίνω την αλήθεια που κρύβεται κάπου εκεί πίσω...Έτσι, ποτέ δεν προσπαθώ να την αποποιηθώ. Ξέρω πολύ καλά πως τα γονίδια υπάρχουν και είναι ισχυρά. Τώρα θα αναρωτιέστε γιατί σας τα λέω όλα αυτά και τι σας νοιάζουν. Άσκοπη ερώτηση. Εμείς «στο σόι μας μέσα» πιστεύουμε πως είμαστε το κέντρο του κόσμου. Και είμαστε. Όλοι πρέπει να ασχολούνται με εμάς. Και ασχολούνται. Το ξέρουμε. Άρα…απλά ό,τι κι αν πω, σας νοιάζει…Κάτι σαν μονόδρομος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου