Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Προσμονή ανέστη!

Χριστός ανέστη!
Ναι, το άκουσα κι εγώ...Μη με ρωτάτε αν είναι αλήθεια.Κι εγώ από τις φήμες ενημερώθηκα.
Δεν το έψαξα-για να είμαι ειλικρινής.Όμως όμορφα μου ακούστηκε η όλη ιστορία. Πόνος-προβλήματα-δυσπιστία-προδοσία-θάνατος...και μετά η Ανάσταση.Μετά χαμόγελα,αγκαλιές,φιλιά,χαρά,ευτυχία, ζωή!
Μάλλον ανάγκη για ελπίδα θα σου πω εγώ.
Ελπίζω κι εγώ λοιπόν...
Τι; Δεν ξέρω! Απλά ελπίζω.Αυτό είναι το πρώτο βήμα ...
Αλλά σκέψου...δεν είναι όμορφο να υπάρχει η ελπίδα πως μπορεί να αναστηθεί ό,τι -καλό και μόνο τέτοιο(επειδή ξέρω πως κάποιοι θα ευχηθείτε ανάσταση ακόμη και για τα ωραιοποιημένα του μυαλού σας)-πίστεψες πως είχε χαθεί για πάντα;
Και να συναντιόμαστε κάποτε-όχι εκείνο το μακρινό κάποτε-και να λέμε,αναφερόμενοι στις δικές μας ζωές και ανάλογα με τις προσωπικές αναστάσεις του καθενός ή με εκείνες του περιβάλλοντός του...
Χαμόγελο ανέστη!
Χαρά ανέστη!
Ευτυχία ανέστη!
Αλήθεια ανέστη!
Μυαλό ανέστη!
Εργασιακό παρόν ανέστη!
Εντιμότητα ανέστη!
Υγεία ανέστη!
Θάρρος ανέστη!
Τόλμη ανέστη!
Προσπάθεια ανέστη!
Σεβασμός ανέστη!
Ειλικρίνεια ανέστη!
Ανθρώπινη αξία ανέστη!
...Και μια αναστάσιμη Κυριακή ή και Δευτέρα-δεν έχει σημασία η μέρα- "Ελλάδα ανέστη!"




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου